უკან დაბრუნება
„გაფლანგვა“. 1927. <br>
რეჟისორი: ივანე პრესტიანი. <br>
სცენარი: ნიკოლოზ შენგელაია, სერგო კლდიაშვილი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.  <br>

Gaplangva (Spending). 1927. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Sergo Kldiashvili.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„გაფლანგვა“. 1927.
რეჟისორი: ივანე პრესტიანი.
სცენარი: ნიკოლოზ შენგელაია, სერგო კლდიაშვილი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.
Gaplangva (Spending). 1927.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Sergo Kldiashvili. Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„უკანასკნელ საათს“. 1929. <br>

რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორი: ბორის ლეონიდოვი. 
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.

ფოტოზე: თეატრისა და კინოს მსახიობი ალექსანდრა თოიძე (დინა). <br>

Ukanasknel Saats (At the Last Minute). 1929. <br>

Director: Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriter: Boris Leonidov.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
<br>
On the photo actress Aleksandra Toidze (Dina).

„უკანასკნელ საათს“. 1929.
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: ბორის ლეონიდოვი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი. ფოტოზე: თეატრისა და კინოს მსახიობი ალექსანდრა თოიძე (დინა).
Ukanasknel Saats (At the Last Minute). 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Boris Leonidov. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.
On the photo actress Aleksandra Toidze (Dina).

„შირვანსკაიას დანაშაული“. 1926. <br>
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, ფიოდორ პუში.

გადაღებულია უსცენაროდ.
<br>
ფილმი წარმოადგენს  ივანე პერესტიანის „სავურ-მოგილას“ (1926 წ.)  გაგრძელებას.  <br>

Shirvanskaias Danashauli (The Crime of Shirvanskaya). 1926. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Semion Gubin-Gun, Fiodor Push. 

Film is shot without screenplay.
<br>
The film represents the continuation of Ivan Perestiani’s The Savur Grave (1926).

„შირვანსკაიას დანაშაული“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, ფიოდორ პუში. გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს ივანე პერესტიანის „სავურ-მოგილას“ (1926 წ.) გაგრძელებას.
Shirvanskaias Danashauli (The Crime of Shirvanskaya). 1926.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Semion Gubin-Gun, Fiodor Push. Film is shot without screenplay.
The film represents the continuation of Ivan Perestiani’s The Savur Grave (1926).

„პირველი კორნეტი სტრეშნიოვი“. 1928. <br>

რეჟისორები: ეფიმ ძიგანი, მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორი: არსენ არავსკი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Pirveli Korneti Streshniovi (The First Cornet Streshnev). 1928. <br>

Directors: Efim Dzigan, Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriter: Arsen Aravsky.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.

„პირველი კორნეტი სტრეშნიოვი“. 1928.
რეჟისორები: ეფიმ ძიგანი, მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: არსენ არავსკი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Pirveli Korneti Streshniovi (The First Cornet Streshnev). 1928.
Directors: Efim Dzigan, Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Arsen Aravsky. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.

„სურამის ციხე“. 1922. <br>

სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ბორის ზაველევი.
მხატვრები: ევგენი ლანსერე, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია დანიელ ჭონქაძის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: ამო ბეკ ნაზაროვი (დურმიშხანი) <br>

Suramis Tsikhe (The Suram Fortress). 1922. <br>

Screenwriter and director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Boris Zavelev.
Production designers: Evgeni Lansere, Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Film is shot according to Daniel Chinkadze’s story of the same title. <br>

On the photo: Amo Bek Nazarov (Durmishkhani).

„სურამის ციხე“. 1922.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ბორის ზაველევი. მხატვრები: ევგენი ლანსერე, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია დანიელ ჭონქაძის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ამო ბეკ ნაზაროვი (დურმიშხანი)
Suramis Tsikhe (The Suram Fortress). 1922.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Boris Zavelev. Production designers: Evgeni Lansere, Valerian Sidamon-eristavi.
Film is shot according to Daniel Chinkadze’s story of the same title.
On the photo: Amo Bek Nazarov (Durmishkhani).

„ბოშური სისხლი“. 1928.
რეჟისორი: ლევ პუში. <br>
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, ალექსანდრე თაყაიშვილი, მიხეილ კალატოზიშვილი.
ოპერატორები: ალექსანდრე გალპერინი, მიხეილ კალატოზიშვილი
მხატვარი: მიხეილ შავიშვილი. <br>

ფილმი გადაღებულია კონსტანტინე ბერკოვიჩის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე: ცენტრში ალექსანდრე თაყაიშვილი. <br>

Boshuri Siskhli (Gypsy Blood). 1928. <br>

Director: Lev Push. <br>
Screenwriter: Petre Morskoy, Aleksandre Takaishvili, Mikheil Kaltozishvili.
Camera operator: Alexander Galperin, Mikheil Kalatozishvili.
Production designer: Mikheil Shavishvili. <br>

Film is shot  according to Konstantin Berkovich’s story of the same name. <br>

On the photo: in the middle Aleksandre Takaishvili.

„ბოშური სისხლი“. 1928. რეჟისორი: ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, ალექსანდრე თაყაიშვილი, მიხეილ კალატოზიშვილი. ოპერატორები: ალექსანდრე გალპერინი, მიხეილ კალატოზიშვილი მხატვარი: მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია კონსტანტინე ბერკოვიჩის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში ალექსანდრე თაყაიშვილი.
Boshuri Siskhli (Gypsy Blood). 1928.
Director: Lev Push.
Screenwriter: Petre Morskoy, Aleksandre Takaishvili, Mikheil Kaltozishvili. Camera operator: Alexander Galperin, Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Konstantin Berkovich’s story of the same name.
On the photo: in the middle Aleksandre Takaishvili.

„წითელი ეშმაკუნები“. 1923. <br>

რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში. <br>

ფილმი გადაღებულია პავლე ბლიახინის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

Tsiteli Eshmakunebi (Red Devils). 1923. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.<br>

Film is shot according to Pavel Bliakhin’s story of the same title.

„წითელი ეშმაკუნები“. 1923.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია პავლე ბლიახინის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Tsiteli Eshmakunebi (Red Devils). 1923.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Fiodor Push.
Film is shot according to Pavel Bliakhin’s story of the same title.

„მთების კანონი“. 1927.<br>
რეჟისორი:  ბორის მიხინი. <br>
სცენარის ავტორები: იზმაილა ბეი აბაი, ბორის მიხინი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Mtebis Kanoni (Rule of Mountains). 1927.
Director: Boris Mikhin. <br>
Screenwriters: Izmaila Bey Abai, Boris Mikhin.
Camera operator: Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„მთების კანონი“. 1927.
რეჟისორი: ბორის მიხინი.
სცენარის ავტორები: იზმაილა ბეი აბაი, ბორის მიხინი. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Mtebis Kanoni (Rule of Mountains). 1927. Director: Boris Mikhin.
Screenwriters: Izmaila Bey Abai, Boris Mikhin. Camera operator: Anton Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„ქალი ბაზრობიდან“ 1928. <br>
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: გიორგი მაკაროვი, პეტრე მორსკოი, ვიქტორ ენგელსი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

ფილმი გადაღებულია იუჯინ  ო’ნილის პიესის „სიყვარული თელებ ქვეშ“ მიხედვით. <br>

Kali Bazrobidan (Woman from Bazar). 1928. <br>
Director: Giorgi Makarov. <br>
Screenwriters: Giorgi Makarov, Petre Morskoy, Victor Engels. 
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor. <br>

Film is shot according to Eugene O’Neill’s play Desire Under the Elms.

„ქალი ბაზრობიდან“ 1928.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: გიორგი მაკაროვი, პეტრე მორსკოი, ვიქტორ ენგელსი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
ფილმი გადაღებულია იუჯინ ო’ნილის პიესის „სიყვარული თელებ ქვეშ“ მიხედვით.
Kali Bazrobidan (Woman from Bazar). 1928.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Giorgi Makarov, Petre Morskoy, Victor Engels. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.
Film is shot according to Eugene O’Neill’s play Desire Under the Elms.

„გოგი რატიანი“. 1927. <br>
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: არისტო ჭუმბურიძე. 
ოპერატორები: ვლადიმერ კერესელიძე, სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.<br>

ფოტოზე: გოგი დადეშქელიანი (გოგი რატიანი). <br>

ქართული უხმო კინოს მსახიობი ბავშვი  გოგი დადეშქელიანი (ეკრანული ფსევდონიმით გოგი რატიანი) გადაღებულია ფილმებში: „ნორჩი მფრინავი“,  „ელისო“, „ორი ცელქი“

Gogi Ratiani. 1927.

Director: Kote Marjanishvili. <br>
Screenwriter: Aristo Chumburidze.
Camera operators: Vladimer Kereselidze, Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
On the photo: Gogi Dadeshkeliani (Gogi Ratiani). <br>

Child actor of Georgian mute film Gogi Dadeshkeliani (alias for screen Gogi Ratiani) is shot in the following films: Norchi Mfrinavi/A YoungPilot, Eliso, Ori Tselki/Two Naughty Boys.

„გოგი რატიანი“. 1927.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორი: არისტო ჭუმბურიძე. ოპერატორები: ვლადიმერ კერესელიძე, სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: გოგი დადეშქელიანი (გოგი რატიანი).
ქართული უხმო კინოს მსახიობი ბავშვი გოგი დადეშქელიანი (ეკრანული ფსევდონიმით გოგი რატიანი) გადაღებულია ფილმებში: „ნორჩი მფრინავი“, „ელისო“, „ორი ცელქი“ Gogi Ratiani. 1927. Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriter: Aristo Chumburidze. Camera operators: Vladimer Kereselidze, Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: Gogi Dadeshkeliani (Gogi Ratiani).
Child actor of Georgian mute film Gogi Dadeshkeliani (alias for screen Gogi Ratiani) is shot in the following films: Norchi Mfrinavi/A YoungPilot, Eliso, Ori Tselki/Two Naughty Boys.

„ახალგაზრდობა იმარჯვებს“. 1928. <br>
რეჟისორი:  მიხეილ გელოვანი. <br>
სცენარის ავტორი: გიორგი მდივანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფოტოზე: მარცხნივ - აკაკი ხინთიბიძე (ისმაილი)

Akhalgazrdoba Imarjvebs (The Youth Wins). 1928. <br>

Director: Mikheil Gelovani. <br>
Screenwriter: Giorgi Mdivani.
Camera Operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. 
<br>
On the photo: on the left – Akaki Khintibidze (Ismail).

„ახალგაზრდობა იმარჯვებს“. 1928.
რეჟისორი: მიხეილ გელოვანი.
სცენარის ავტორი: გიორგი მდივანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: მარცხნივ - აკაკი ხინთიბიძე (ისმაილი) Akhalgazrdoba Imarjvebs (The Youth Wins). 1928.
Director: Mikheil Gelovani.
Screenwriter: Giorgi Mdivani. Camera Operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: on the left – Akaki Khintibidze (Ismail).

„თეთრი მხედარი“ („ომის ღმერთი“). 1929. <br>
რეჟისორი: ეფიმ ძიგანი. <br>
სცენარის ავტორები: ლ. გოლდენვეიზერი, ეფიმ ძიგანი. 
ოპერატორები: სერგეი ზაბოზლაევი, ალექსანდრე გალპერინი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Tetri Mkhedari (Omis Ghmerti) (The White Warrior (God of the War)). 1929. <br>

Director: Efim Dzigani. <br>
Screenwriters: L. Goldenveizer, Efim Dzigani. 
Camera operator: Sergei Zabozlaev, Alexander Galperin.
Production designer: Robert Fedor.

„თეთრი მხედარი“ („ომის ღმერთი“). 1929.
რეჟისორი: ეფიმ ძიგანი.
სცენარის ავტორები: ლ. გოლდენვეიზერი, ეფიმ ძიგანი. ოპერატორები: სერგეი ზაბოზლაევი, ალექსანდრე გალპერინი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Tetri Mkhedari (Omis Ghmerti) (The White Warrior (God of the War)). 1929.
Director: Efim Dzigani.
Screenwriters: L. Goldenveizer, Efim Dzigani. Camera operator: Sergei Zabozlaev, Alexander Galperin. Production designer: Robert Fedor.

„ვინ არის დამნაშავე?“ 1925. <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: დიმიტრი შევარდნაძე.

გადაღებულია ნინო ნაკაშიძის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე (სიკო)  და სოფია ჟოზეფი (ჟანეტა ცირკის მსახიობი ქალი). <br>

Vin Aris Damnashave? (Who is the Guilty?) 1925. 

Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaevi.
Production designer: Dimitri Shevardnadze. <br>

Film is shot according to Nino Nakashidze’s play of the same title. <br>

On the photo: director, actor Kote Mikaberidze (Siko) and Sofia Josephey (Janette, circus actress). <br>

„ვინ არის დამნაშავე?“ 1925.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: დიმიტრი შევარდნაძე. გადაღებულია ნინო ნაკაშიძის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე (სიკო) და სოფია ჟოზეფი (ჟანეტა ცირკის მსახიობი ქალი).
Vin Aris Damnashave? (Who is the Guilty?) 1925. Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaevi. Production designer: Dimitri Shevardnadze.
Film is shot according to Nino Nakashidze’s play of the same title.
On the photo: director, actor Kote Mikaberidze (Siko) and Sofia Josephey (Janette, circus actress).

„ხანუმა“. 1926. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, მიხეილ შავიშვილი. <br>

ფილმი გადაღებულია ავქსენტი ცაგარელის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.  <br>

ფოტოზე: ცენტრში  -  ანასტასია (ტასო) აბაშიძე, მარცხნივ - მიხეილ ჭიაურელი (დიტო), მარჯვნივ - ვლადიმერ ტრაპაიძე (მიტო). <br>

Khanuma. 1926. <br>

Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Mikheil Shavishvili.
<br>
Film is shot according to Avksenti Tsagareli’s play of the same title.
<br>
On the photo: in the middle – Anastasia (Taso) Abashidze, on the left – Mikheil Chiaureli (Dito), on the right – Vladimer Trapaidze (Mito).

„ხანუმა“. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია ავქსენტი ცაგარელის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში - ანასტასია (ტასო) აბაშიძე, მარცხნივ - მიხეილ ჭიაურელი (დიტო), მარჯვნივ - ვლადიმერ ტრაპაიძე (მიტო).
Khanuma. 1926.
Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Avksenti Tsagareli’s play of the same title.
On the photo: in the middle – Anastasia (Taso) Abashidze, on the left – Mikheil Chiaureli (Dito), on the right – Vladimer Trapaidze (Mito).

„სავურ-მოგილა“. 1926. <br> 
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br> 
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ფიოდორ პუში, სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია უსცენაროდ. <br>

ფილმი წარმოადგენს რეჟისორის  1923 წელს შექმნილი ნამუშევრის  „წითელი ეშმაკუნების“  გაგრძელებას. <br>

Savur-mogila/The Savur Grave. 1926. <br>

Director: Ivan Perestyan. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Fiodor Push, Semion Gubin-gun.

Film is shot without a screenplay. <br>

Film represents the continuation of the directors work Red Devils, shot in 1923.

„სავურ-მოგილა“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: ფიოდორ პუში, სემიონ გუბინ-გუნი. გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს რეჟისორის 1923 წელს შექმნილი ნამუშევრის „წითელი ეშმაკუნების“ გაგრძელებას.
Savur-mogila/The Savur Grave. 1926.
Director: Ivan Perestyan.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Fiodor Push, Semion Gubin-gun. Film is shot without a screenplay.
Film represents the continuation of the directors work Red Devils, shot in 1923.

„ჩემი ბებია“. 1929. <br>
რეჟისორი: კოტე მიქაბერიძე. <br>
სცენარის ავტორები: გიორგი მდივანი, კოტე მიქაბერიძე.
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ვლადიმერ პოსნანი.
მხატვრები: ირაკლი გამრეკელი, ვალერიან  სიდამონ-ერისთავი. <br>

Chemi Bebia (My Grandmother). 1929. <br>

Director: Kote Mikaberidze. <br>
Screenwriters: Giorgi Mdivani, Kote Mikaberidze.
Camera operator: Anton Polikevich, Vladimir Posnan.
Production designers: Irakli Gamrekeli, Valerian Sidamon-eristavi.

„ჩემი ბებია“. 1929.
რეჟისორი: კოტე მიქაბერიძე.
სცენარის ავტორები: გიორგი მდივანი, კოტე მიქაბერიძე. ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ვლადიმერ პოსნანი. მხატვრები: ირაკლი გამრეკელი, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Chemi Bebia (My Grandmother). 1929.
Director: Kote Mikaberidze.
Screenwriters: Giorgi Mdivani, Kote Mikaberidze. Camera operator: Anton Polikevich, Vladimir Posnan. Production designers: Irakli Gamrekeli, Valerian Sidamon-eristavi.

„ილან დილი“. 1926. <br> 
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია უსცენაროდ. 
<br>
ფოტოზე: სოფია ჟოზეფი (დუნიაშა), პავლე ესიკოვსკი (მიშა), სვეტლანა ლიუქსი (ოქსანა), კადორ ბენ-საიბ (ტომ ჯეკსონი), მარიუს იაკობინი.
<br>
Ilan-dili. 1926. <br>

Director: Ivan Perestian. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.

Film is shot without screenwrite. <br>

On the photo: Sofia Josephey (Duniasha), Pavel Yesikovsky (Misha), Svetlana Luiks (Oksana), Kador Ben-Saib (Tom Jackson), Marius Jacobin.

„ილან დილი“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ფიოდორი პუში. ფილმი გადაღებულია უსცენაროდ.
ფოტოზე: სოფია ჟოზეფი (დუნიაშა), პავლე ესიკოვსკი (მიშა), სვეტლანა ლიუქსი (ოქსანა), კადორ ბენ-საიბ (ტომ ჯეკსონი), მარიუს იაკობინი.
Ilan-dili. 1926.
Director: Ivan Perestian.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Fiodor Push. Film is shot without screenwrite.
On the photo: Sofia Josephey (Duniasha), Pavel Yesikovsky (Misha), Svetlana Luiks (Oksana), Kador Ben-Saib (Tom Jackson), Marius Jacobin.

„ორი მონადირე“. 1927. <br>
რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
სცენარის ავტორები: ალექსანდრე წუწუნავა, ლერი ჯაფარიძე.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან-სიდამონ ერისთავი. <br>

ფილმი შექმნილია ილია ელეფთერიძის  მოთხრობის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე(მარჯვნივ), მიხეილ გელოვანი (მარცხნივ). <br>

Ori Monadire (Two Hunters). 1927.

Director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Screenwriters: Aleksandre Tsutsunava, Leri Japharidze.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Filmed according to Ilia Elepteridze’s story. <br>

On the photo: Kote Mikaberidze (on the right), Mikheil Gelovani (on the left).

„ორი მონადირე“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
სცენარის ავტორები: ალექსანდრე წუწუნავა, ლერი ჯაფარიძე. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან-სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ელეფთერიძის მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე(მარჯვნივ), მიხეილ გელოვანი (მარცხნივ).
Ori Monadire (Two Hunters). 1927. Director: Aleksandre Tsutsunava.
Screenwriters: Aleksandre Tsutsunava, Leri Japharidze. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilia Elepteridze’s story.
On the photo: Kote Mikaberidze (on the right), Mikheil Gelovani (on the left).

„კაზაკები“. 1928. <br> 
რეჟისორი:  ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორები: ვიქტორ შკლოვსკი, ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ფერდინანდ გეგელე.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია ლევ ტოლსტოის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

Kazakebi (Cossacks). 1928. <br>

Director: Vladimir Barsky. <br>
Screenwriters: Victor Shklovsky, Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

Filmed according to Leo Tolstoy’s story of the same title.

„კაზაკები“. 1928.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: ვიქტორ შკლოვსკი, ვლადიმერ ბარსკი. ოპერატორი: ფერდინანდ გეგელე. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია ლევ ტოლსტოის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Kazakebi (Cossacks). 1928.
Director: Vladimir Barsky.
Screenwriters: Victor Shklovsky, Vladimir Barsky. Camera operator: Ferdinand Gegele. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Leo Tolstoy’s story of the same title.

„საბა“. 1929. 
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორები: არსენ არავსკი, შალვა ალხაზიშვილი. <br>
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ლადო გუდიაშვილი, დავით კაკაბაძე.<br>

ფოტოზე: ვერიკო ანჯაფარიძე (მარო)  და ანდრო ჯანუაშვილი (ვახტანგი). <br>

Saba. 1929. <br>

Director: Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriters: Arsen Aravsky, Shalva Alkhazishvili.
Camera operator: Anton Polikevych.
Producton designers: Lado Gudiashvili, David Kakabadze. <br>
On the photo: Actress Veriko Anjapharidze (Maro) and Andro Januashvili (Vakhtang).

„საბა“. 1929. რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორები: არსენ არავსკი, შალვა ალხაზიშვილი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვრები: ლადო გუდიაშვილი, დავით კაკაბაძე.
ფოტოზე: ვერიკო ანჯაფარიძე (მარო) და ანდრო ჯანუაშვილი (ვახტანგი).
Saba. 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriters: Arsen Aravsky, Shalva Alkhazishvili. Camera operator: Anton Polikevych. Producton designers: Lado Gudiashvili, David Kakabadze.
On the photo: Actress Veriko Anjapharidze (Maro) and Andro Januashvili (Vakhtang).

„ჩქარი N2“. 1929. <br> 
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, შალვა ხუსკივაძე.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Chkari N2 (Fast N2). 1929. <br>

Director: Giorgi Makarov. <br>
Screenwriters: Peter Morskoy, Shalva Khuskivadze.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.

„ჩქარი N2“. 1929.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, შალვა ხუსკივაძე. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Chkari N2 (Fast N2). 1929.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Peter Morskoy, Shalva Khuskivadze. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.

„ტარიელ მკლავაძის მკვლელობის საქმე“. 1925. <br>
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი. <br>

გადაღებულია ეგნატე ნინოშვილის მოთხრობა „ჩვენი ქვეყნის რაინდის“ მიხედვით.
<br>
Tariel Mklavadzis Mkvlelobis Sakme (The Case of Tariel Mklavadze). 1925. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Screenwriter: Shalva Dadiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.

Production designer: Seimon Gubin-gun. <br>
Filmed according to Egnate Ninoshvili’s story The Hero of Our Country.

„ტარიელ მკლავაძის მკვლელობის საქმე“. 1925.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია ეგნატე ნინოშვილის მოთხრობა „ჩვენი ქვეყნის რაინდის“ მიხედვით.
Tariel Mklavadzis Mkvlelobis Sakme (The Case of Tariel Mklavadze). 1925.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Seimon Gubin-gun.
Filmed according to Egnate Ninoshvili’s story The Hero of Our Country.

„კომუნარის ჩიბუხი“. 1929. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი:კოტე მარჯანიშვილი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ ერისთავი. <br>

ფილმი შექმნილია ილია  ერენბურგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: უშანგი ჩხეიძე (რუ-კალატოზი) და სერგეი (უმც.) ზაბოზლაევი, ოპერატორ სერგეი ზაბოზლაევის შვილი. <br>

Komunaris Chibukhi (The Communard’s Pipe). 1929. <br>

Screenwriter and director: Kote Marjanishvili. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Filmed according to Ilya Ehrenburg’s story of the same title. <br>
On the photo: Ushangi Chkheidze (Rou) and Sergei Zabozlaev (junior), camera operator Sergei Zabozlaev’s son.

„კომუნარის ჩიბუხი“. 1929.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი:კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ერენბურგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: უშანგი ჩხეიძე (რუ-კალატოზი) და სერგეი (უმც.) ზაბოზლაევი, ოპერატორ სერგეი ზაბოზლაევის შვილი.
Komunaris Chibukhi (The Communard’s Pipe). 1929.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilya Ehrenburg’s story of the same title.
On the photo: Ushangi Chkheidze (Rou) and Sergei Zabozlaev (junior), camera operator Sergei Zabozlaev’s son.

„მიტკ, პეტკა და ჩემბერლენი“. 1927. <br> 
რეჟისორი: ალექსანდრე სეგელი. <br>
სცენარის ავტორი: ი.ფილდერი. 
ოპერატორი: ა.ვინკლერი. <br>

Mitka, Petka and Chemberlen. 1927. <br>
Director: Alexander Segel. <br>
Screenwriter: I. Filder. 
Camera operator: A. Vinkler.

„მიტკ, პეტკა და ჩემბერლენი“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე სეგელი.
სცენარის ავტორი: ი.ფილდერი. ოპერატორი: ა.ვინკლერი.
Mitka, Petka and Chemberlen. 1927.
Director: Alexander Segel.
Screenwriter: I. Filder. Camera operator: A. Vinkler.

„არსენა ყაჩაღი“. 1923. <br>
რეჟისორი და სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Arsena Kachaghi (Arsena, the Brigand). 1923. <br>

Director and screenwriter: Vladimir Barsky. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov. 
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„არსენა ყაჩაღი“. 1923.
რეჟისორი და სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Arsena Kachaghi (Arsena, the Brigand). 1923.
Director and screenwriter: Vladimir Barsky.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„ბელა“. 1927.<br>
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. 
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ფერდინანდ გეგელე. 
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში. 

ფილმი გადაღეულია მიხეილ  ლერმონტოვის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით. <br>

Bella. 1927. <br>
Screenwriter and director: Vladimir Barsky. <br>
Camera operators: Anton Polykevich, Ferdinand Gegele
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push. <br>

Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel The Hero of Our Life. <br>

„ბელა“. 1927.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ფერდინანდ გეგელე. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში. ფილმი გადაღეულია მიხეილ ლერმონტოვის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
Bella. 1927.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operators: Anton Polykevich, Ferdinand Gegele Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel The Hero of Our Life.

„სამი სიცოცხლე“. 1924. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. 
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი. <br>
ფილმი გადაღებულია გიორგი წერეთლის რომან „პირველი ნაბიჯის“ მიხედვით. 
<br>
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ესმა) და მიხეილ გელოვანი (ბახვა ფულავა). 

Sami Sitsotskhle (Three Lives). 1924. <br>

Screenwriter and director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov. 
Production designer: Semion Gubin-gun. 
<br>
Filmed according to Giorgi Tsereteli’s novel The First Step.<br>
On the photo: Nato Vachnadze (Esma) and Mikheil Gelovani (Bakhva Pulava).

„სამი სიცოცხლე“. 1924.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
ფილმი გადაღებულია გიორგი წერეთლის რომან „პირველი ნაბიჯის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ესმა) და მიხეილ გელოვანი (ბახვა ფულავა). Sami Sitsotskhle (Three Lives). 1924.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Semion Gubin-gun.
Filmed according to Giorgi Tsereteli’s novel The First Step.
On the photo: Nato Vachnadze (Esma) and Mikheil Gelovani (Bakhva Pulava).

„სამანიშვილის დედინაცვალი“.  1927. <br> 
რეჟისორები: კოტე მარჯანიშვილი, ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორები: სერგო კლდიაშვილი, ნიკოლოზ შენგელაია.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, მიხეილ ჭიაურელი. <br>
ფილმი გადაღებულია დავით კლდიაშვილის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: აკაკი ვასაძე, შალვა ღამბაშიძე, ცეცილია წუწუნავა, ალექსანდრე (სანდრო) ჟორჟოლიანი. <br>

Samanishvilis Dedinatsvali/Samanishvili’s Stepmother. 1927. <br>

Directors: Kote Marjanishvili, Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriters: Sergo Kliashvili, Nikoloz Shengelaia. 
Camera operator: Sergei Zabozlaev. 
Production designer: Semion Gubin-gun, Mikheil Chiaureli.
<br>
Filmed according to David Kldiashvili’s story of the same title. <br>
On the photo: Akaki Vasadze, Shalva Ghambashidze, Tsetsilia Tsutsunava, Aleksandre (Sandro Zhorzholiani).

„სამანიშვილის დედინაცვალი“. 1927.
რეჟისორები: კოტე მარჯანიშვილი, ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორები: სერგო კლდიაშვილი, ნიკოლოზ შენგელაია. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, მიხეილ ჭიაურელი.
ფილმი გადაღებულია დავით კლდიაშვილის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: აკაკი ვასაძე, შალვა ღამბაშიძე, ცეცილია წუწუნავა, ალექსანდრე (სანდრო) ჟორჟოლიანი.
Samanishvilis Dedinatsvali/Samanishvili’s Stepmother. 1927.
Directors: Kote Marjanishvili, Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriters: Sergo Kliashvili, Nikoloz Shengelaia. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Semion Gubin-gun, Mikheil Chiaureli.
Filmed according to David Kldiashvili’s story of the same title.
On the photo: Akaki Vasadze, Shalva Ghambashidze, Tsetsilia Tsutsunava, Aleksandre (Sandro Zhorzholiani).

„ნათელა“. 1926. <br>
რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: შ. შიშმარევი, ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br> ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.  <br>მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოფორი პუში

Natela. 1926. <br>

Director: Amo Bek-Nazarov. <br>
Screenwriters: Sh. Shishmarev, Amo Bek-Nazarov. <br> Camera operator: Sergei Zabozlaev
 <br>Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„ნათელა“. 1926.
რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
სცენარის ავტორები: შ. შიშმარევი, ამო ბეკ-ნაზაროვი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოფორი პუში Natela. 1926.
Director: Amo Bek-Nazarov.
Screenwriters: Sh. Shishmarev, Amo Bek-Nazarov.
Camera operator: Sergei Zabozlaev
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

კრაზანა. 1928. <br>
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
სცენარის ავტორები: კოტე მარჯანიშვილი, ვიქტორ შკლოვსკი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

გადაღებულია ეთელ ლილიან ვოინიჩის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე:  ნატო ვაჩნაძე (ჯემა) და ილიკო მერაბიშვილი (კრაზანა-არტური).

Krazana (The Wasp). 1928. <br>

Director: Kote Marjanishvili. <br>
Screenwriters: Kote Marjanishvili, Victor Shklovsky.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi.
<br>
Filmed according to Ethel Lilian Voynich’s novel of thesame title.
<br>
On the photo: Nato Vachnadze (Jema) and Iliko Merabishvili (wasp-Arthur).

კრაზანა. 1928.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორები: კოტე მარჯანიშვილი, ვიქტორ შკლოვსკი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია ეთელ ლილიან ვოინიჩის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ჯემა) და ილიკო მერაბიშვილი (კრაზანა-არტური). Krazana (The Wasp). 1928.
Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriters: Kote Marjanishvili, Victor Shklovsky. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi.
Filmed according to Ethel Lilian Voynich’s novel of thesame title.
On the photo: Nato Vachnadze (Jema) and Iliko Merabishvili (wasp-Arthur).

მამის მკვლელი. 1923. <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. 
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ ერისთავი, კ.ტირი. <br>

ფილმი გადაღებულია ალექსანდრე ყაზბეგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ნუნუს როლში).<br>

Mamis Mkvleli (The Patricide). 1923. <br>

Screenwriter and director: Amo Bek-Nazaryan. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi, K. Tiri.
<br>
Filmed according to Aleksandre Kazbegi’s story of the same title.
<br>
On the photo: Nato Vachnadze (in the part of Nunu).

მამის მკვლელი. 1923.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ ერისთავი, კ.ტირი.
ფილმი გადაღებულია ალექსანდრე ყაზბეგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ნუნუს როლში).
Mamis Mkvleli (The Patricide). 1923.
Screenwriter and director: Amo Bek-Nazaryan.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi, K. Tiri.
Filmed according to Aleksandre Kazbegi’s story of the same title.
On the photo: Nato Vachnadze (in the part of Nunu).

თავადის ასული მერი. 1926. <br>

სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
ოპერატორები: ფერდინანდ გეგელე, ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორ პუში. <br>
ფილმი გადაღებულია მიხეილ ლერმონტოვის რომანის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით. <br>
ფოტოზე: თამარ ბოლქვაძე (თავადის ასული მერი) და ნიკოლოზ პროზოროვსკი (პეჩორინი). <br>

Tavadis Asuli Meri (Duchess Meri). 1926.<br>
Screenwriter and director: Vladimir Barsky. <br>
Camera operator: Ferdinand Gegele, Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
<br> Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel A Hero of Our Life. <br>
On the photo: Tamar Bolkvadze (Princess Meri) and Nikoloz Prozorovsky (Pechorin).

თავადის ასული მერი. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორები: ფერდინანდ გეგელე, ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორ პუში.
ფილმი გადაღებულია მიხეილ ლერმონტოვის რომანის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
ფოტოზე: თამარ ბოლქვაძე (თავადის ასული მერი) და ნიკოლოზ პროზოროვსკი (პეჩორინი).
Tavadis Asuli Meri (Duchess Meri). 1926.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele, Anton Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel A Hero of Our Life.
On the photo: Tamar Bolkvadze (Princess Meri) and Nikoloz Prozorovsky (Pechorin).

არსენა ჯორჯიაშვილი. 1921. <br> 

რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი
მხატვარი: ფიოდორ პუში. <br>

Arsena Jorjiashvili. 1921. <br>

Director: Ivan Perestiani. 
Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Aleksandre Dighmelov
Production designer: Fiodor Push. <br>

არსენა ჯორჯიაშვილი. 1921.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი მხატვარი: ფიოდორ პუში.
Arsena Jorjiashvili. 1921.
Director: Ivan Perestiani. Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Aleksandre Dighmelov Production designer: Fiodor Push.

წარსულის საშინელებანი. 1925. <br> 

რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორი: გრიგოლ არუსტანოვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი
მხატვარი: პოლიკარპე კაზაკევიჩი. <br>

Tsarsulis Sashinelebani/ Horrors of the Past. 1925. <br>

Director: Valerian Barsky. <br>
Screenwriter: Grigol Arustanov. 
Camera operator: Sergei Zanozlaev. 
Production designer: Polikarpe Kazakevich.

წარსულის საშინელებანი. 1925.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: გრიგოლ არუსტანოვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი მხატვარი: პოლიკარპე კაზაკევიჩი.
Tsarsulis Sashinelebani/ Horrors of the Past. 1925.
Director: Valerian Barsky.
Screenwriter: Grigol Arustanov. Camera operator: Sergei Zanozlaev. Production designer: Polikarpe Kazakevich.

ღრუბელთა თავშესაფარი (ცხოვრებასთან შეხვედრა). 1928. <br>
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: სამსონ  სულაკაური. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. 
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>
Ghrubelta Tavshesapari/Shleter of Clouds (Meeting with Life). 1928.<br>
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Anton Polikevich. 
Production designer: Valeria Sidamon-eristavi. <br>

ღრუბელთა თავშესაფარი (ცხოვრებასთან შეხვედრა). 1928.
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ghrubelta Tavshesapari/Shleter of Clouds (Meeting with Life). 1928.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Anton Polikevich. Production designer: Valeria Sidamon-eristavi.

იბრაჰიმი და გოდერძი  1927  (პირველი და უკანასკნელი). <br>

რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ალექსანდრე პოლიკევიჩი. 
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Ibrahimi and Goderdzi (The First and the Last). 1927. <br>
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Aleksandre Polikevich. 
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

იბრაჰიმი და გოდერძი 1927 (პირველი და უკანასკნელი).
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ალექსანდრე პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ibrahimi and Goderdzi (The First and the Last). 1927.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Aleksandre Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

გიული 1927. <br>

რეჟისორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში. <br>

სცენარის ავტორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში, მიხეილ კალატოზიშვილი. 
ოპერატორი: მიხეილ კალატოზიშვილი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია შიო არაგვისპირელის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: ქართული კინოს ვარსკვლავი ნატო ვაჩნაძე-გიულის როლში. <br>

Giuli 1927. <br>
Directors: Nikoloz Shengelaia, Lev Push. <br>

Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Lev Push, Mikheil Kalatozishvili. <br>

Camera operator: Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.  <br>
Filmed according to Shio Aragvispireli’s story of the same name.<br>
On the photo: Nato Vachnadze in the part of Giuli.<br>

გიული 1927.
რეჟისორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში, მიხეილ კალატოზიშვილი. ოპერატორი: მიხეილ კალატოზიშვილი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია შიო არაგვისპირელის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ქართული კინოს ვარსკვლავი ნატო ვაჩნაძე-გიულის როლში.
Giuli 1927.
Directors: Nikoloz Shengelaia, Lev Push.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Lev Push, Mikheil Kalatozishvili.
Camera operator: Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Shio Aragvispireli’s story of the same name.
On the photo: Nato Vachnadze in the part of Giuli.

ამოკი 1927 (ЗАКОН И ДОЛГ). <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან  სიდამონ-ერისთავი. <br>

გადაღებულია შტეფან ცვაიგის ნოველა „ამოკით შეპყრობილის“ მიხედვით.<br>

ფოტოზე: ნატო  ვაჩნაძე (ევროპელი ქალი), ალექსანდრე იმედაშვილი (ექიმი). <br>

Amoki 1927. <br>
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

Filmed according to Stephan Zweig’s novella Amok. <br>

On the photo: Nato Vachnadze (European woman), Aleksandre Imedashvili (doctor). <br>

ამოკი 1927 (ЗАКОН И ДОЛГ).
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია შტეფან ცვაიგის ნოველა „ამოკით შეპყრობილის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ევროპელი ქალი), ალექსანდრე იმედაშვილი (ექიმი).
Amoki 1927.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Stephan Zweig’s novella Amok.
On the photo: Nato Vachnadze (European woman), Aleksandre Imedashvili (doctor).

მეცხრე ტალღა. 1926. <br>
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br> 
სცენარის ავტორები: სერგეი გარინი, პეტრე მორსკოი. 
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. <br> 

Metskhre Talgha (The Ninth Wave). 1926. <br> 
Director: Vladimi Barsky. <br> 
Screenwriters: Sergei Garin, Petre Morskoi. 
Camera operator: Anton Polikevich. <br>

მეცხრე ტალღა. 1926.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: სერგეი გარინი, პეტრე მორსკოი. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
Metskhre Talgha (The Ninth Wave). 1926.
Director: Vladimi Barsky.
Screenwriters: Sergei Garin, Petre Morskoi. Camera operator: Anton Polikevich.

ფოტოფესტივალ „ქოლგა თბილისი ფოტოს“ ფარგლებში 9 მაისს საქართველოს ეროვნულმა არქივმა წარმოადგენა ვირტუალური გამოფენა „1920-იანი წლების ქართული კინო“. 

ფოტოფესტივალი, რომელთანაც საქართველოს ეროვნული არქივი რამდენიმე წელია თანამშრომლობს, COVID-19 პანდემიის გამო 2020 წელს ონლაინ ფორმატში ჩატარდა. 

საქართველოს კინემატოგრაფიის ეროვნულმა ცენტრმა 2020 წელი  1920-იანი წლების ქართული კინოს წლად გამოაცხადაონლაინ-ფოტოგამოფენა "1920-იანი წლების ქართული კინო"  ამ მნიშვნელოვან ინიციატივას ეხმაურება.

ვირტუალური ექსპოზიცია 1921-29 წლებში „სახკინმრეწვის“ ბაზაზე შექმნილი ორმოცამდე ფილმის გადასაღებ მოედნებს აერთიანებს. წარმოდგენილი ფოტომასალის დიდი ნაწილი ფართო აუდიტორიისათვის დღემდე უცნობია. დამთვალიერებელი იხილავს შემდეგი ფილმების კადრებს: „გიული“, „გაფლანგვა“, „უკანასკნელ საათს“, „კომუნარის ჩიბუხი“, „ქალი ბაზრობიდან“, „მთების კანონი“, „ამოკი“, „არსენა ჯორჯიაშვილი“, „სურამის ციხე“, „ბოშური სისხლი“ და ა.შ.

გამოფენის კურატორი: გიორგი კაკაბაძე.