Back
„გაფლანგვა“. 1927. <br>
რეჟისორი: ივანე პრესტიანი. <br>
სცენარი: ნიკოლოზ შენგელაია, სერგო კლდიაშვილი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.  <br>

Gaplangva (Spending). 1927. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Sergo Kldiashvili.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„გაფლანგვა“. 1927.
რეჟისორი: ივანე პრესტიანი.
სცენარი: ნიკოლოზ შენგელაია, სერგო კლდიაშვილი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.
Gaplangva (Spending). 1927.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Sergo Kldiashvili. Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„უკანასკნელ საათს“. 1929. <br>

რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორი: ბორის ლეონიდოვი. 
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.

ფოტოზე: თეატრისა და კინოს მსახიობი ალექსანდრა თოიძე (დინა). <br>

Ukanasknel Saats (At the Last Minute). 1929. <br>

Director: Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriter: Boris Leonidov.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
<br>
On the photo actress Aleksandra Toidze (Dina).

„უკანასკნელ საათს“. 1929.
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: ბორის ლეონიდოვი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი. ფოტოზე: თეატრისა და კინოს მსახიობი ალექსანდრა თოიძე (დინა).
Ukanasknel Saats (At the Last Minute). 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Boris Leonidov. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.
On the photo actress Aleksandra Toidze (Dina).

„შირვანსკაიას დანაშაული“. 1926. <br>
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, ფიოდორ პუში.

გადაღებულია უსცენაროდ.
<br>
ფილმი წარმოადგენს  ივანე პერესტიანის „სავურ-მოგილას“ (1926 წ.)  გაგრძელებას.  <br>

Shirvanskaias Danashauli (The Crime of Shirvanskaya). 1926. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Semion Gubin-Gun, Fiodor Push. 

Film is shot without screenplay.
<br>
The film represents the continuation of Ivan Perestiani’s The Savur Grave (1926).

„შირვანსკაიას დანაშაული“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, ფიოდორ პუში. გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს ივანე პერესტიანის „სავურ-მოგილას“ (1926 წ.) გაგრძელებას.
Shirvanskaias Danashauli (The Crime of Shirvanskaya). 1926.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Semion Gubin-Gun, Fiodor Push. Film is shot without screenplay.
The film represents the continuation of Ivan Perestiani’s The Savur Grave (1926).

„პირველი კორნეტი სტრეშნიოვი“. 1928. <br>

რეჟისორები: ეფიმ ძიგანი, მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორი: არსენ არავსკი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Pirveli Korneti Streshniovi (The First Cornet Streshnev). 1928. <br>

Directors: Efim Dzigan, Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriter: Arsen Aravsky.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.

„პირველი კორნეტი სტრეშნიოვი“. 1928.
რეჟისორები: ეფიმ ძიგანი, მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: არსენ არავსკი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Pirveli Korneti Streshniovi (The First Cornet Streshnev). 1928.
Directors: Efim Dzigan, Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Arsen Aravsky. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.

„სურამის ციხე“. 1922. <br>

სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ბორის ზაველევი.
მხატვრები: ევგენი ლანსერე, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია დანიელ ჭონქაძის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: ამო ბეკ ნაზაროვი (დურმიშხანი) <br>

Suramis Tsikhe (The Suram Fortress). 1922. <br>

Screenwriter and director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Boris Zavelev.
Production designers: Evgeni Lansere, Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Film is shot according to Daniel Chinkadze’s story of the same title. <br>

On the photo: Amo Bek Nazarov (Durmishkhani).

„სურამის ციხე“. 1922.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ბორის ზაველევი. მხატვრები: ევგენი ლანსერე, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია დანიელ ჭონქაძის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ამო ბეკ ნაზაროვი (დურმიშხანი)
Suramis Tsikhe (The Suram Fortress). 1922.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Boris Zavelev. Production designers: Evgeni Lansere, Valerian Sidamon-eristavi.
Film is shot according to Daniel Chinkadze’s story of the same title.
On the photo: Amo Bek Nazarov (Durmishkhani).

„ბოშური სისხლი“. 1928.
რეჟისორი: ლევ პუში. <br>
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, ალექსანდრე თაყაიშვილი, მიხეილ კალატოზიშვილი.
ოპერატორები: ალექსანდრე გალპერინი, მიხეილ კალატოზიშვილი
მხატვარი: მიხეილ შავიშვილი. <br>

ფილმი გადაღებულია კონსტანტინე ბერკოვიჩის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე: ცენტრში ალექსანდრე თაყაიშვილი. <br>

Boshuri Siskhli (Gypsy Blood). 1928. <br>

Director: Lev Push. <br>
Screenwriter: Petre Morskoy, Aleksandre Takaishvili, Mikheil Kaltozishvili.
Camera operator: Alexander Galperin, Mikheil Kalatozishvili.
Production designer: Mikheil Shavishvili. <br>

Film is shot  according to Konstantin Berkovich’s story of the same name. <br>

On the photo: in the middle Aleksandre Takaishvili.

„ბოშური სისხლი“. 1928. რეჟისორი: ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, ალექსანდრე თაყაიშვილი, მიხეილ კალატოზიშვილი. ოპერატორები: ალექსანდრე გალპერინი, მიხეილ კალატოზიშვილი მხატვარი: მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია კონსტანტინე ბერკოვიჩის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში ალექსანდრე თაყაიშვილი.
Boshuri Siskhli (Gypsy Blood). 1928.
Director: Lev Push.
Screenwriter: Petre Morskoy, Aleksandre Takaishvili, Mikheil Kaltozishvili. Camera operator: Alexander Galperin, Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Konstantin Berkovich’s story of the same name.
On the photo: in the middle Aleksandre Takaishvili.

„წითელი ეშმაკუნები“. 1923. <br>

რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში. <br>

ფილმი გადაღებულია პავლე ბლიახინის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

Tsiteli Eshmakunebi (Red Devils). 1923. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.<br>

Film is shot according to Pavel Bliakhin’s story of the same title.

„წითელი ეშმაკუნები“. 1923.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია პავლე ბლიახინის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Tsiteli Eshmakunebi (Red Devils). 1923.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Fiodor Push.
Film is shot according to Pavel Bliakhin’s story of the same title.

„მთების კანონი“. 1927.<br>
რეჟისორი:  ბორის მიხინი. <br>
სცენარის ავტორები: იზმაილა ბეი აბაი, ბორის მიხინი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Mtebis Kanoni (Rule of Mountains). 1927.
Director: Boris Mikhin. <br>
Screenwriters: Izmaila Bey Abai, Boris Mikhin.
Camera operator: Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„მთების კანონი“. 1927.
რეჟისორი: ბორის მიხინი.
სცენარის ავტორები: იზმაილა ბეი აბაი, ბორის მიხინი. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Mtebis Kanoni (Rule of Mountains). 1927. Director: Boris Mikhin.
Screenwriters: Izmaila Bey Abai, Boris Mikhin. Camera operator: Anton Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„ქალი ბაზრობიდან“ 1928. <br>
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: გიორგი მაკაროვი, პეტრე მორსკოი, ვიქტორ ენგელსი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

ფილმი გადაღებულია იუჯინ  ო’ნილის პიესის „სიყვარული თელებ ქვეშ“ მიხედვით. <br>

Kali Bazrobidan (Woman from Bazar). 1928. <br>
Director: Giorgi Makarov. <br>
Screenwriters: Giorgi Makarov, Petre Morskoy, Victor Engels. 
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor. <br>

Film is shot according to Eugene O’Neill’s play Desire Under the Elms.

„ქალი ბაზრობიდან“ 1928.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: გიორგი მაკაროვი, პეტრე მორსკოი, ვიქტორ ენგელსი. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
ფილმი გადაღებულია იუჯინ ო’ნილის პიესის „სიყვარული თელებ ქვეშ“ მიხედვით.
Kali Bazrobidan (Woman from Bazar). 1928.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Giorgi Makarov, Petre Morskoy, Victor Engels. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.
Film is shot according to Eugene O’Neill’s play Desire Under the Elms.

„გოგი რატიანი“. 1927. <br>
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: არისტო ჭუმბურიძე. 
ოპერატორები: ვლადიმერ კერესელიძე, სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.<br>

ფოტოზე: გოგი დადეშქელიანი (გოგი რატიანი). <br>

ქართული უხმო კინოს მსახიობი ბავშვი  გოგი დადეშქელიანი (ეკრანული ფსევდონიმით გოგი რატიანი) გადაღებულია ფილმებში: „ნორჩი მფრინავი“,  „ელისო“, „ორი ცელქი“

Gogi Ratiani. 1927.

Director: Kote Marjanishvili. <br>
Screenwriter: Aristo Chumburidze.
Camera operators: Vladimer Kereselidze, Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
On the photo: Gogi Dadeshkeliani (Gogi Ratiani). <br>

Child actor of Georgian mute film Gogi Dadeshkeliani (alias for screen Gogi Ratiani) is shot in the following films: Norchi Mfrinavi/A YoungPilot, Eliso, Ori Tselki/Two Naughty Boys.

„გოგი რატიანი“. 1927.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორი: არისტო ჭუმბურიძე. ოპერატორები: ვლადიმერ კერესელიძე, სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: გოგი დადეშქელიანი (გოგი რატიანი).
ქართული უხმო კინოს მსახიობი ბავშვი გოგი დადეშქელიანი (ეკრანული ფსევდონიმით გოგი რატიანი) გადაღებულია ფილმებში: „ნორჩი მფრინავი“, „ელისო“, „ორი ცელქი“ Gogi Ratiani. 1927. Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriter: Aristo Chumburidze. Camera operators: Vladimer Kereselidze, Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: Gogi Dadeshkeliani (Gogi Ratiani).
Child actor of Georgian mute film Gogi Dadeshkeliani (alias for screen Gogi Ratiani) is shot in the following films: Norchi Mfrinavi/A YoungPilot, Eliso, Ori Tselki/Two Naughty Boys.

„ახალგაზრდობა იმარჯვებს“. 1928. <br>
რეჟისორი:  მიხეილ გელოვანი. <br>
სცენარის ავტორი: გიორგი მდივანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფოტოზე: მარცხნივ - აკაკი ხინთიბიძე (ისმაილი)

Akhalgazrdoba Imarjvebs (The Youth Wins). 1928. <br>

Director: Mikheil Gelovani. <br>
Screenwriter: Giorgi Mdivani.
Camera Operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. 
<br>
On the photo: on the left – Akaki Khintibidze (Ismail).

„ახალგაზრდობა იმარჯვებს“. 1928.
რეჟისორი: მიხეილ გელოვანი.
სცენარის ავტორი: გიორგი მდივანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: მარცხნივ - აკაკი ხინთიბიძე (ისმაილი) Akhalgazrdoba Imarjvebs (The Youth Wins). 1928.
Director: Mikheil Gelovani.
Screenwriter: Giorgi Mdivani. Camera Operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: on the left – Akaki Khintibidze (Ismail).

„თეთრი მხედარი“ („ომის ღმერთი“). 1929. <br>
რეჟისორი: ეფიმ ძიგანი. <br>
სცენარის ავტორები: ლ. გოლდენვეიზერი, ეფიმ ძიგანი. 
ოპერატორები: სერგეი ზაბოზლაევი, ალექსანდრე გალპერინი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Tetri Mkhedari (Omis Ghmerti) (The White Warrior (God of the War)). 1929. <br>

Director: Efim Dzigani. <br>
Screenwriters: L. Goldenveizer, Efim Dzigani. 
Camera operator: Sergei Zabozlaev, Alexander Galperin.
Production designer: Robert Fedor.

„თეთრი მხედარი“ („ომის ღმერთი“). 1929.
რეჟისორი: ეფიმ ძიგანი.
სცენარის ავტორები: ლ. გოლდენვეიზერი, ეფიმ ძიგანი. ოპერატორები: სერგეი ზაბოზლაევი, ალექსანდრე გალპერინი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Tetri Mkhedari (Omis Ghmerti) (The White Warrior (God of the War)). 1929.
Director: Efim Dzigani.
Screenwriters: L. Goldenveizer, Efim Dzigani. Camera operator: Sergei Zabozlaev, Alexander Galperin. Production designer: Robert Fedor.

„ვინ არის დამნაშავე?“ 1925. <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: დიმიტრი შევარდნაძე.

გადაღებულია ნინო ნაკაშიძის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე (სიკო)  და სოფია ჟოზეფი (ჟანეტა ცირკის მსახიობი ქალი). <br>

Vin Aris Damnashave? (Who is the Guilty?) 1925. 

Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaevi.
Production designer: Dimitri Shevardnadze. <br>

Film is shot according to Nino Nakashidze’s play of the same title. <br>

On the photo: director, actor Kote Mikaberidze (Siko) and Sofia Josephey (Janette, circus actress). <br>

„ვინ არის დამნაშავე?“ 1925.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: დიმიტრი შევარდნაძე. გადაღებულია ნინო ნაკაშიძის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე (სიკო) და სოფია ჟოზეფი (ჟანეტა ცირკის მსახიობი ქალი).
Vin Aris Damnashave? (Who is the Guilty?) 1925. Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaevi. Production designer: Dimitri Shevardnadze.
Film is shot according to Nino Nakashidze’s play of the same title.
On the photo: director, actor Kote Mikaberidze (Siko) and Sofia Josephey (Janette, circus actress).

„ხანუმა“. 1926. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, მიხეილ შავიშვილი. <br>

ფილმი გადაღებულია ავქსენტი ცაგარელის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.  <br>

ფოტოზე: ცენტრში  -  ანასტასია (ტასო) აბაშიძე, მარცხნივ - მიხეილ ჭიაურელი (დიტო), მარჯვნივ - ვლადიმერ ტრაპაიძე (მიტო). <br>

Khanuma. 1926. <br>

Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Mikheil Shavishvili.
<br>
Film is shot according to Avksenti Tsagareli’s play of the same title.
<br>
On the photo: in the middle – Anastasia (Taso) Abashidze, on the left – Mikheil Chiaureli (Dito), on the right – Vladimer Trapaidze (Mito).

„ხანუმა“. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია ავქსენტი ცაგარელის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში - ანასტასია (ტასო) აბაშიძე, მარცხნივ - მიხეილ ჭიაურელი (დიტო), მარჯვნივ - ვლადიმერ ტრაპაიძე (მიტო).
Khanuma. 1926.
Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Avksenti Tsagareli’s play of the same title.
On the photo: in the middle – Anastasia (Taso) Abashidze, on the left – Mikheil Chiaureli (Dito), on the right – Vladimer Trapaidze (Mito).

„სავურ-მოგილა“. 1926. <br> 
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br> 
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ფიოდორ პუში, სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია უსცენაროდ. <br>

ფილმი წარმოადგენს რეჟისორის  1923 წელს შექმნილი ნამუშევრის  „წითელი ეშმაკუნების“  გაგრძელებას. <br>

Savur-mogila/The Savur Grave. 1926. <br>

Director: Ivan Perestyan. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Fiodor Push, Semion Gubin-gun.

Film is shot without a screenplay. <br>

Film represents the continuation of the directors work Red Devils, shot in 1923.

„სავურ-მოგილა“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვრები: ფიოდორ პუში, სემიონ გუბინ-გუნი. გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს რეჟისორის 1923 წელს შექმნილი ნამუშევრის „წითელი ეშმაკუნების“ გაგრძელებას.
Savur-mogila/The Savur Grave. 1926.
Director: Ivan Perestyan.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designers: Fiodor Push, Semion Gubin-gun. Film is shot without a screenplay.
Film represents the continuation of the directors work Red Devils, shot in 1923.

„ჩემი ბებია“. 1929. <br>
რეჟისორი: კოტე მიქაბერიძე. <br>
სცენარის ავტორები: გიორგი მდივანი, კოტე მიქაბერიძე.
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ვლადიმერ პოსნანი.
მხატვრები: ირაკლი გამრეკელი, ვალერიან  სიდამონ-ერისთავი. <br>

Chemi Bebia (My Grandmother). 1929. <br>

Director: Kote Mikaberidze. <br>
Screenwriters: Giorgi Mdivani, Kote Mikaberidze.
Camera operator: Anton Polikevich, Vladimir Posnan.
Production designers: Irakli Gamrekeli, Valerian Sidamon-eristavi.

„ჩემი ბებია“. 1929.
რეჟისორი: კოტე მიქაბერიძე.
სცენარის ავტორები: გიორგი მდივანი, კოტე მიქაბერიძე. ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ვლადიმერ პოსნანი. მხატვრები: ირაკლი გამრეკელი, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Chemi Bebia (My Grandmother). 1929.
Director: Kote Mikaberidze.
Screenwriters: Giorgi Mdivani, Kote Mikaberidze. Camera operator: Anton Polikevich, Vladimir Posnan. Production designers: Irakli Gamrekeli, Valerian Sidamon-eristavi.

„ილან დილი“. 1926. <br> 
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია უსცენაროდ. 
<br>
ფოტოზე: სოფია ჟოზეფი (დუნიაშა), პავლე ესიკოვსკი (მიშა), სვეტლანა ლიუქსი (ოქსანა), კადორ ბენ-საიბ (ტომ ჯეკსონი), მარიუს იაკობინი.
<br>
Ilan-dili. 1926. <br>

Director: Ivan Perestian. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.

Film is shot without screenwrite. <br>

On the photo: Sofia Josephey (Duniasha), Pavel Yesikovsky (Misha), Svetlana Luiks (Oksana), Kador Ben-Saib (Tom Jackson), Marius Jacobin.

„ილან დილი“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ფიოდორი პუში. ფილმი გადაღებულია უსცენაროდ.
ფოტოზე: სოფია ჟოზეფი (დუნიაშა), პავლე ესიკოვსკი (მიშა), სვეტლანა ლიუქსი (ოქსანა), კადორ ბენ-საიბ (ტომ ჯეკსონი), მარიუს იაკობინი.
Ilan-dili. 1926.
Director: Ivan Perestian.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Fiodor Push. Film is shot without screenwrite.
On the photo: Sofia Josephey (Duniasha), Pavel Yesikovsky (Misha), Svetlana Luiks (Oksana), Kador Ben-Saib (Tom Jackson), Marius Jacobin.

„ორი მონადირე“. 1927. <br>
რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა. <br>
სცენარის ავტორები: ალექსანდრე წუწუნავა, ლერი ჯაფარიძე.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან-სიდამონ ერისთავი. <br>

ფილმი შექმნილია ილია ელეფთერიძის  მოთხრობის მიხედვით. <br>

ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე(მარჯვნივ), მიხეილ გელოვანი (მარცხნივ). <br>

Ori Monadire (Two Hunters). 1927.

Director: Aleksandre Tsutsunava. <br>
Screenwriters: Aleksandre Tsutsunava, Leri Japharidze.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Filmed according to Ilia Elepteridze’s story. <br>

On the photo: Kote Mikaberidze (on the right), Mikheil Gelovani (on the left).

„ორი მონადირე“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
სცენარის ავტორები: ალექსანდრე წუწუნავა, ლერი ჯაფარიძე. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან-სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ელეფთერიძის მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე(მარჯვნივ), მიხეილ გელოვანი (მარცხნივ).
Ori Monadire (Two Hunters). 1927. Director: Aleksandre Tsutsunava.
Screenwriters: Aleksandre Tsutsunava, Leri Japharidze. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilia Elepteridze’s story.
On the photo: Kote Mikaberidze (on the right), Mikheil Gelovani (on the left).

„კაზაკები“. 1928. <br> 
რეჟისორი:  ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორები: ვიქტორ შკლოვსკი, ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ფერდინანდ გეგელე.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია ლევ ტოლსტოის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>

Kazakebi (Cossacks). 1928. <br>

Director: Vladimir Barsky. <br>
Screenwriters: Victor Shklovsky, Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

Filmed according to Leo Tolstoy’s story of the same title.

„კაზაკები“. 1928.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: ვიქტორ შკლოვსკი, ვლადიმერ ბარსკი. ოპერატორი: ფერდინანდ გეგელე. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია ლევ ტოლსტოის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Kazakebi (Cossacks). 1928.
Director: Vladimir Barsky.
Screenwriters: Victor Shklovsky, Vladimir Barsky. Camera operator: Ferdinand Gegele. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Leo Tolstoy’s story of the same title.

„საბა“. 1929. 
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი. <br>
სცენარის ავტორები: არსენ არავსკი, შალვა ალხაზიშვილი. <br>
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ლადო გუდიაშვილი, დავით კაკაბაძე.<br>

ფოტოზე: ვერიკო ანჯაფარიძე (მარო)  და ანდრო ჯანუაშვილი (ვახტანგი). <br>

Saba. 1929. <br>

Director: Mikheil Chiaureli. <br>
Screenwriters: Arsen Aravsky, Shalva Alkhazishvili.
Camera operator: Anton Polikevych.
Producton designers: Lado Gudiashvili, David Kakabadze. <br>
On the photo: Actress Veriko Anjapharidze (Maro) and Andro Januashvili (Vakhtang).

„საბა“. 1929. რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორები: არსენ არავსკი, შალვა ალხაზიშვილი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვრები: ლადო გუდიაშვილი, დავით კაკაბაძე.
ფოტოზე: ვერიკო ანჯაფარიძე (მარო) და ანდრო ჯანუაშვილი (ვახტანგი).
Saba. 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriters: Arsen Aravsky, Shalva Alkhazishvili. Camera operator: Anton Polikevych. Producton designers: Lado Gudiashvili, David Kakabadze.
On the photo: Actress Veriko Anjapharidze (Maro) and Andro Januashvili (Vakhtang).

„ჩქარი N2“. 1929. <br> 
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, შალვა ხუსკივაძე.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი. <br>

Chkari N2 (Fast N2). 1929. <br>

Director: Giorgi Makarov. <br>
Screenwriters: Peter Morskoy, Shalva Khuskivadze.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.

„ჩქარი N2“. 1929.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, შალვა ხუსკივაძე. ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი. მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Chkari N2 (Fast N2). 1929.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Peter Morskoy, Shalva Khuskivadze. Camera operator: Victor Engels. Production designer: Robert Fedor.

„ტარიელ მკლავაძის მკვლელობის საქმე“. 1925. <br>
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი. <br>

გადაღებულია ეგნატე ნინოშვილის მოთხრობა „ჩვენი ქვეყნის რაინდის“ მიხედვით.
<br>
Tariel Mklavadzis Mkvlelobis Sakme (The Case of Tariel Mklavadze). 1925. <br>

Director: Ivan Perestiani. <br>
Screenwriter: Shalva Dadiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.

Production designer: Seimon Gubin-gun. <br>
Filmed according to Egnate Ninoshvili’s story The Hero of Our Country.

„ტარიელ მკლავაძის მკვლელობის საქმე“. 1925.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია ეგნატე ნინოშვილის მოთხრობა „ჩვენი ქვეყნის რაინდის“ მიხედვით.
Tariel Mklavadzis Mkvlelobis Sakme (The Case of Tariel Mklavadze). 1925.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Seimon Gubin-gun.
Filmed according to Egnate Ninoshvili’s story The Hero of Our Country.

„კომუნარის ჩიბუხი“. 1929. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი:კოტე მარჯანიშვილი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ ერისთავი. <br>

ფილმი შექმნილია ილია  ერენბურგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: უშანგი ჩხეიძე (რუ-კალატოზი) და სერგეი (უმც.) ზაბოზლაევი, ოპერატორ სერგეი ზაბოზლაევის შვილი. <br>

Komunaris Chibukhi (The Communard’s Pipe). 1929. <br>

Screenwriter and director: Kote Marjanishvili. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
<br>
Filmed according to Ilya Ehrenburg’s story of the same title. <br>
On the photo: Ushangi Chkheidze (Rou) and Sergei Zabozlaev (junior), camera operator Sergei Zabozlaev’s son.

„კომუნარის ჩიბუხი“. 1929.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი:კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ერენბურგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: უშანგი ჩხეიძე (რუ-კალატოზი) და სერგეი (უმც.) ზაბოზლაევი, ოპერატორ სერგეი ზაბოზლაევის შვილი.
Komunaris Chibukhi (The Communard’s Pipe). 1929.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilya Ehrenburg’s story of the same title.
On the photo: Ushangi Chkheidze (Rou) and Sergei Zabozlaev (junior), camera operator Sergei Zabozlaev’s son.

„მიტკ, პეტკა და ჩემბერლენი“. 1927. <br> 
რეჟისორი: ალექსანდრე სეგელი. <br>
სცენარის ავტორი: ი.ფილდერი. 
ოპერატორი: ა.ვინკლერი. <br>

Mitka, Petka and Chemberlen. 1927. <br>
Director: Alexander Segel. <br>
Screenwriter: I. Filder. 
Camera operator: A. Vinkler.

„მიტკ, პეტკა და ჩემბერლენი“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე სეგელი.
სცენარის ავტორი: ი.ფილდერი. ოპერატორი: ა.ვინკლერი.
Mitka, Petka and Chemberlen. 1927.
Director: Alexander Segel.
Screenwriter: I. Filder. Camera operator: A. Vinkler.

„არსენა ყაჩაღი“. 1923. <br>
რეჟისორი და სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Arsena Kachaghi (Arsena, the Brigand). 1923. <br>

Director and screenwriter: Vladimir Barsky. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov. 
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„არსენა ყაჩაღი“. 1923.
რეჟისორი და სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Arsena Kachaghi (Arsena, the Brigand). 1923.
Director and screenwriter: Vladimir Barsky.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

„ბელა“. 1927.<br>
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. 
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ფერდინანდ გეგელე. 
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში. 

ფილმი გადაღეულია მიხეილ  ლერმონტოვის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით. <br>

Bella. 1927. <br>
Screenwriter and director: Vladimir Barsky. <br>
Camera operators: Anton Polykevich, Ferdinand Gegele
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push. <br>

Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel The Hero of Our Life. <br>

„ბელა“. 1927.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი. ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ფერდინანდ გეგელე. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში. ფილმი გადაღეულია მიხეილ ლერმონტოვის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
Bella. 1927.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operators: Anton Polykevich, Ferdinand Gegele Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel The Hero of Our Life.

„სამი სიცოცხლე“. 1924. <br> 
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. 
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი. <br>
ფილმი გადაღებულია გიორგი წერეთლის რომან „პირველი ნაბიჯის“ მიხედვით. 
<br>
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ესმა) და მიხეილ გელოვანი (ბახვა ფულავა). 

Sami Sitsotskhle (Three Lives). 1924. <br>

Screenwriter and director: Ivan Perestiani. <br>
Camera operator: Alexander Dighmelov. 
Production designer: Semion Gubin-gun. 
<br>
Filmed according to Giorgi Tsereteli’s novel The First Step.<br>
On the photo: Nato Vachnadze (Esma) and Mikheil Gelovani (Bakhva Pulava).

„სამი სიცოცხლე“. 1924.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი. მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
ფილმი გადაღებულია გიორგი წერეთლის რომან „პირველი ნაბიჯის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ესმა) და მიხეილ გელოვანი (ბახვა ფულავა). Sami Sitsotskhle (Three Lives). 1924.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov. Production designer: Semion Gubin-gun.
Filmed according to Giorgi Tsereteli’s novel The First Step.
On the photo: Nato Vachnadze (Esma) and Mikheil Gelovani (Bakhva Pulava).

„სამანიშვილის დედინაცვალი“.  1927. <br> 
რეჟისორები: კოტე მარჯანიშვილი, ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორები: სერგო კლდიაშვილი, ნიკოლოზ შენგელაია.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, მიხეილ ჭიაურელი. <br>
ფილმი გადაღებულია დავით კლდიაშვილის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: აკაკი ვასაძე, შალვა ღამბაშიძე, ცეცილია წუწუნავა, ალექსანდრე (სანდრო) ჟორჟოლიანი. <br>

Samanishvilis Dedinatsvali/Samanishvili’s Stepmother. 1927. <br>

Directors: Kote Marjanishvili, Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriters: Sergo Kliashvili, Nikoloz Shengelaia. 
Camera operator: Sergei Zabozlaev. 
Production designer: Semion Gubin-gun, Mikheil Chiaureli.
<br>
Filmed according to David Kldiashvili’s story of the same title. <br>
On the photo: Akaki Vasadze, Shalva Ghambashidze, Tsetsilia Tsutsunava, Aleksandre (Sandro Zhorzholiani).

„სამანიშვილის დედინაცვალი“. 1927.
რეჟისორები: კოტე მარჯანიშვილი, ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორები: სერგო კლდიაშვილი, ნიკოლოზ შენგელაია. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, მიხეილ ჭიაურელი.
ფილმი გადაღებულია დავით კლდიაშვილის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: აკაკი ვასაძე, შალვა ღამბაშიძე, ცეცილია წუწუნავა, ალექსანდრე (სანდრო) ჟორჟოლიანი.
Samanishvilis Dedinatsvali/Samanishvili’s Stepmother. 1927.
Directors: Kote Marjanishvili, Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriters: Sergo Kliashvili, Nikoloz Shengelaia. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Semion Gubin-gun, Mikheil Chiaureli.
Filmed according to David Kldiashvili’s story of the same title.
On the photo: Akaki Vasadze, Shalva Ghambashidze, Tsetsilia Tsutsunava, Aleksandre (Sandro Zhorzholiani).

„ნათელა“. 1926. <br>
რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br>
სცენარის ავტორები: შ. შიშმარევი, ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br> ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.  <br>მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოფორი პუში

Natela. 1926. <br>

Director: Amo Bek-Nazarov. <br>
Screenwriters: Sh. Shishmarev, Amo Bek-Nazarov. <br> Camera operator: Sergei Zabozlaev
 <br>Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

„ნათელა“. 1926.
რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
სცენარის ავტორები: შ. შიშმარევი, ამო ბეკ-ნაზაროვი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოფორი პუში Natela. 1926.
Director: Amo Bek-Nazarov.
Screenwriters: Sh. Shishmarev, Amo Bek-Nazarov.
Camera operator: Sergei Zabozlaev
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.

კრაზანა. 1928. <br>
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
სცენარის ავტორები: კოტე მარჯანიშვილი, ვიქტორ შკლოვსკი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

გადაღებულია ეთელ ლილიან ვოინიჩის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე:  ნატო ვაჩნაძე (ჯემა) და ილიკო მერაბიშვილი (კრაზანა-არტური).

Krazana (The Wasp). 1928. <br>

Director: Kote Marjanishvili. <br>
Screenwriters: Kote Marjanishvili, Victor Shklovsky.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi.
<br>
Filmed according to Ethel Lilian Voynich’s novel of thesame title.
<br>
On the photo: Nato Vachnadze (Jema) and Iliko Merabishvili (wasp-Arthur).

კრაზანა. 1928.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორები: კოტე მარჯანიშვილი, ვიქტორ შკლოვსკი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია ეთელ ლილიან ვოინიჩის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ჯემა) და ილიკო მერაბიშვილი (კრაზანა-არტური). Krazana (The Wasp). 1928.
Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriters: Kote Marjanishvili, Victor Shklovsky. Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi.
Filmed according to Ethel Lilian Voynich’s novel of thesame title.
On the photo: Nato Vachnadze (Jema) and Iliko Merabishvili (wasp-Arthur).

მამის მკვლელი. 1923. <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. 
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ ერისთავი, კ.ტირი. <br>

ფილმი გადაღებულია ალექსანდრე ყაზბეგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
<br>
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ნუნუს როლში).<br>

Mamis Mkvleli (The Patricide). 1923. <br>

Screenwriter and director: Amo Bek-Nazaryan. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi, K. Tiri.
<br>
Filmed according to Aleksandre Kazbegi’s story of the same title.
<br>
On the photo: Nato Vachnadze (in the part of Nunu).

მამის მკვლელი. 1923.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ ერისთავი, კ.ტირი.
ფილმი გადაღებულია ალექსანდრე ყაზბეგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ნუნუს როლში).
Mamis Mkvleli (The Patricide). 1923.
Screenwriter and director: Amo Bek-Nazaryan.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi, K. Tiri.
Filmed according to Aleksandre Kazbegi’s story of the same title.
On the photo: Nato Vachnadze (in the part of Nunu).

თავადის ასული მერი. 1926. <br>

სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
ოპერატორები: ფერდინანდ გეგელე, ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორ პუში. <br>
ფილმი გადაღებულია მიხეილ ლერმონტოვის რომანის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით. <br>
ფოტოზე: თამარ ბოლქვაძე (თავადის ასული მერი) და ნიკოლოზ პროზოროვსკი (პეჩორინი). <br>

Tavadis Asuli Meri (Duchess Meri). 1926.<br>
Screenwriter and director: Vladimir Barsky. <br>
Camera operator: Ferdinand Gegele, Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
<br> Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel A Hero of Our Life. <br>
On the photo: Tamar Bolkvadze (Princess Meri) and Nikoloz Prozorovsky (Pechorin).

თავადის ასული მერი. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორები: ფერდინანდ გეგელე, ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორ პუში.
ფილმი გადაღებულია მიხეილ ლერმონტოვის რომანის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
ფოტოზე: თამარ ბოლქვაძე (თავადის ასული მერი) და ნიკოლოზ პროზოროვსკი (პეჩორინი).
Tavadis Asuli Meri (Duchess Meri). 1926.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele, Anton Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel A Hero of Our Life.
On the photo: Tamar Bolkvadze (Princess Meri) and Nikoloz Prozorovsky (Pechorin).

არსენა ჯორჯიაშვილი. 1921. <br> 

რეჟისორი: ივანე პერესტიანი. <br>
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი
მხატვარი: ფიოდორ პუში. <br>

Arsena Jorjiashvili. 1921. <br>

Director: Ivan Perestiani. 
Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Aleksandre Dighmelov
Production designer: Fiodor Push. <br>

არსენა ჯორჯიაშვილი. 1921.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი მხატვარი: ფიოდორ პუში.
Arsena Jorjiashvili. 1921.
Director: Ivan Perestiani. Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Aleksandre Dighmelov Production designer: Fiodor Push.

წარსულის საშინელებანი. 1925. <br> 

რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br>
სცენარის ავტორი: გრიგოლ არუსტანოვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი
მხატვარი: პოლიკარპე კაზაკევიჩი. <br>

Tsarsulis Sashinelebani/ Horrors of the Past. 1925. <br>

Director: Valerian Barsky. <br>
Screenwriter: Grigol Arustanov. 
Camera operator: Sergei Zanozlaev. 
Production designer: Polikarpe Kazakevich.

წარსულის საშინელებანი. 1925.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: გრიგოლ არუსტანოვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი მხატვარი: პოლიკარპე კაზაკევიჩი.
Tsarsulis Sashinelebani/ Horrors of the Past. 1925.
Director: Valerian Barsky.
Screenwriter: Grigol Arustanov. Camera operator: Sergei Zanozlaev. Production designer: Polikarpe Kazakevich.

ღრუბელთა თავშესაფარი (ცხოვრებასთან შეხვედრა). 1928. <br>
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: სამსონ  სულაკაური. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. 
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>
Ghrubelta Tavshesapari/Shleter of Clouds (Meeting with Life). 1928.<br>
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Anton Polikevich. 
Production designer: Valeria Sidamon-eristavi. <br>

ღრუბელთა თავშესაფარი (ცხოვრებასთან შეხვედრა). 1928.
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ghrubelta Tavshesapari/Shleter of Clouds (Meeting with Life). 1928.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Anton Polikevich. Production designer: Valeria Sidamon-eristavi.

იბრაჰიმი და გოდერძი  1927  (პირველი და უკანასკნელი). <br>

რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი. <br>
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ალექსანდრე პოლიკევიჩი. 
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

Ibrahimi and Goderdzi (The First and the Last). 1927. <br>
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili. <br>
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Aleksandre Polikevich. 
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

იბრაჰიმი და გოდერძი 1927 (პირველი და უკანასკნელი).
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ალექსანდრე პოლიკევიჩი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ibrahimi and Goderdzi (The First and the Last). 1927.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Aleksandre Polikevich. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.

გიული 1927. <br>

რეჟისორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში. <br>

სცენარის ავტორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში, მიხეილ კალატოზიშვილი. 
ოპერატორი: მიხეილ კალატოზიშვილი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი. <br>

ფილმი გადაღებულია შიო არაგვისპირელის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით. <br>
ფოტოზე: ქართული კინოს ვარსკვლავი ნატო ვაჩნაძე-გიულის როლში. <br>

Giuli 1927. <br>
Directors: Nikoloz Shengelaia, Lev Push. <br>

Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Lev Push, Mikheil Kalatozishvili. <br>

Camera operator: Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.  <br>
Filmed according to Shio Aragvispireli’s story of the same name.<br>
On the photo: Nato Vachnadze in the part of Giuli.<br>

გიული 1927.
რეჟისორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში, მიხეილ კალატოზიშვილი. ოპერატორი: მიხეილ კალატოზიშვილი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია შიო არაგვისპირელის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ქართული კინოს ვარსკვლავი ნატო ვაჩნაძე-გიულის როლში.
Giuli 1927.
Directors: Nikoloz Shengelaia, Lev Push.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Lev Push, Mikheil Kalatozishvili.
Camera operator: Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Shio Aragvispireli’s story of the same name.
On the photo: Nato Vachnadze in the part of Giuli.

ამოკი 1927 (ЗАКОН И ДОЛГ). <br>
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი. <br>
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან  სიდამონ-ერისთავი. <br>

გადაღებულია შტეფან ცვაიგის ნოველა „ამოკით შეპყრობილის“ მიხედვით.<br>

ფოტოზე: ნატო  ვაჩნაძე (ევროპელი ქალი), ალექსანდრე იმედაშვილი (ექიმი). <br>

Amoki 1927. <br>
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili. <br>
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi. <br>

Filmed according to Stephan Zweig’s novella Amok. <br>

On the photo: Nato Vachnadze (European woman), Aleksandre Imedashvili (doctor). <br>

ამოკი 1927 (ЗАКОН И ДОЛГ).
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია შტეფან ცვაიგის ნოველა „ამოკით შეპყრობილის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ევროპელი ქალი), ალექსანდრე იმედაშვილი (ექიმი).
Amoki 1927.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Stephan Zweig’s novella Amok.
On the photo: Nato Vachnadze (European woman), Aleksandre Imedashvili (doctor).

მეცხრე ტალღა. 1926. <br>
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი. <br> 
სცენარის ავტორები: სერგეი გარინი, პეტრე მორსკოი. 
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი. <br> 

Metskhre Talgha (The Ninth Wave). 1926. <br> 
Director: Vladimi Barsky. <br> 
Screenwriters: Sergei Garin, Petre Morskoi. 
Camera operator: Anton Polikevich. <br>

მეცხრე ტალღა. 1926.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: სერგეი გარინი, პეტრე მორსკოი. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
Metskhre Talgha (The Ninth Wave). 1926.
Director: Vladimi Barsky.
Screenwriters: Sergei Garin, Petre Morskoi. Camera operator: Anton Polikevich.

On May 9, the Georgian National Archive presented a virtual exhibition "Georgian Cinema of the 1920s" within the frame of the photo festival "Kolga Tbilisi Photo".

The photo festival, with which the Georgian National Archives has been cooperating for several years, was held online in 2020 due to the COVID-19 pandemic.

The Georgian National Cinema Center has announced 2020 as the Year of Georgian Cinema of the 1920s. The online photo exhibition "Georgian Cinema of the 1920s" responds to this important initiative.

Virtual Exhibition unites about forty filming grounds created on the basis of "Sakhkinmretsvi" in 1921-29. Much of the presented photographs are still unknown to a wide audience. Viewers will see footage from the following films: "Giuli", "Gaplangva", "The Last Hour", "Komunaris Chibukhi", "Mountain Law", "Amok", "Arsena Jorjiashvili", "Surami Castle", "Gypsy", etc.

Curator of the exhibition: Giorgi Kakabadze.